Associació Catalana Síndrome X Fràgil

Barcelona (Barcelona) · Síndrome de X Fràgil

• Ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones afectades i de les seves famílies.
    • Promoure i divulgar el coneixement de la síndrome en el món medico-sanitari, escolar i educatiu, i en la societat en general.
    • Facilitar informació i assessorament a qui en demani, tant en l'àmbit personal com en el col·lectiu i institucional.
    • Estimular i exigir les recerques científiques, mèdiques i psicopedagògiques sobre la síndrome.

Després del Suïcidi – Associació de Supervivents-DSAS

Barcelona (Barcelona) · Suport al dol

•  La DSAS és una associació formada per supervivents que han viscut una mort per suïcidi.
    • És una associació independent que no està associada a cap ideologia, organització política o afiliació religiosa.
    • És una entitat sense ànim de lucre dedicada a donar suport en el dol a supervivents a la mort per suïcidi. Vol generar un espai de confiança i diàleg que contribueixi a un canvi social en la forma de parlar del suïcidi i de les seves terribles conseqüències.

Servei de Suport al Dol de Girona

Girona (Girona) · Suport al dol

• Atendre, donar suport i acompanyar a persones que estan en dol per millorar i promoure la seva qualitat de vida.
    • Assessorar particulars, professionals i entitats implicades en l'àmbit del dol.
    • Oferir formació per explicar els processos de dol i pèrdua, l'acompanyament a la mort i les accions i actituds més adients en aquestes situacions.

Fundació Privada (ADANA)

Barcelona (Barcelona) · Transtorn per Dèficit d´Atenció amb Hiperactivitat

• Donar suport a les famílies i als afectats de TDAH.

Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (ACAB)

Barcelona (Barcelona) · Transtorns del Comportament Alimentari

• Ajudar a les persones que pateixen un TCA i a les seves famílies.
    • Sensibilitzar la societat sobre les causes i conseqüències de patir un TCA.