Després del Suïcidi – Associació de Supervivents-DSAS

Barcelona (Barcelona) · Suport al dol

•  La DSAS és una associació formada per supervivents que han viscut una mort per suïcidi.
    • És una associació independent que no està associada a cap ideologia, organització política o afiliació religiosa.
    • És una entitat sense ànim de lucre dedicada a donar suport en el dol a supervivents a la mort per suïcidi. Vol generar un espai de confiança i diàleg que contribueixi a un canvi social en la forma de parlar del suïcidi i de les seves terribles conseqüències.

Servei de Suport al Dol de Girona

Girona (Girona) · Suport al dol

• Atendre, donar suport i acompanyar a persones que estan en dol per millorar i promoure la seva qualitat de vida.
    • Assessorar particulars, professionals i entitats implicades en l'àmbit del dol.
    • Oferir formació per explicar els processos de dol i pèrdua, l'acompanyament a la mort i les accions i actituds més adients en aquestes situacions.

Fundació Privada (ADANA)

Barcelona (Barcelona) · Transtorn per Dèficit d´Atenció amb Hiperactivitat

• Donar suport a les famílies i als afectats de TDAH.

TDAH Catalunya

Barcelona (Barcelona) · Transtorn per Dèficit d´Atenció amb Hiperactivitat

• TDAH Catalunya és una Associació d'afectats pel TDAH i trastorns associats, de caràcter privat i sense ànim de lucre, fundada el maig de 2005. La finalitat de l'Associació és millorar la qualitat de vida dels afectats i de les seves famílies en els àmbits social, educatiu i sanitari. I per això organitza les activitats següents:
    • Acolliment dels afectats: dinamització de sessions informatives, d'entrevistes personalitzades, (orientació, derivació, etc.), d'atenció als afectats i familiars dels afectats, creació de grups d'autoajuda, etc.
    • Sensibilització social sobre el TDAH: edició de material informatiu (fulletons, guies, pòsters, etc.), contacte amb els mitjans de comunicació….
    • Divulgació científica del TDAH: organització de Jornades, Congressos, Simposis, etc.
    • Formació: Organització de tallers, cursos, seminaris, col·loquis, etc. destinats a famílies, docents i d'altres agents educatius.
    • Pertany a la FCAFA TDAH (Federació Catalana d'Associacions de TDAH), a la FEAADAH (Federació Espanyola d'Associacions de TDAH) i, a través de l'anterior, a l'entitat ADHD EUROPE. Forma part de la taula tècnica sobre TDAH constituïda conjuntament amb el Departament de Salut i amb el Departament d'Educació.
    • L'abril del 2011 va ser declarada Entitat d'Interès Públic pel Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

TDAH Girona

Girona (Girona) · Transtorn per Dèficit d´Atenció amb Hiperactivitat

• Pertany a la FCAFA TDAH (Federació Catalana d'Associacions de TDAH), a la FEAADAH (Federació Espanyola d'Associacions de TDAH) i, a través de l'anterior, a l'entitat ADHD EUROPE. Forma part de la taula tècnica sobre TDAH constituïda conjuntament amb el Departament de Salut i amb el Departament d'Educació .

Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (ACAB)

Barcelona (Barcelona) · Transtorns del Comportament Alimentari

• Ajudar a les persones que pateixen un TCA i a les seves famílies.
    • Sensibilitzar la societat sobre les causes i conseqüències de patir un TCA.