ASPRONIS

Blanes (Girona) · Malalties Mentals

ASPRONIS

ASPRONIS és una entitat sense ànim de lucre dedicada a l'atenció de persones discapacitades intel·lectuals; ofereix l'assistència adequada i professional per garantir-los qualitat de vida i integració social i laboral.

• És una eina de conscienciació de la societat, un club esportiu i dues fundacions:
    • La Fundació Privada Aspronis, la qual presta serveis assistencials d'atenció directa
    • La Fundació Privada El Vilar, l'objectiu de la qual és la formació professional amb finalitat laboral de les persones discapacitades intel·lectuals; preparar aquest col·lectiu per al món laboral, crear i mantenir llocs de treball i, en alguns casos, integra treballadors en el món laboral ordinari.

• Associació Aspronis.
  • Club Esportiu El Vilar.
  • Fundació Privada Aspronis:
    • Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç (CDIAP) Aspronis.
    • Centre d'Atenció Especialitzada (CAE) i Residència Pinya de Rosa.
    • Centre Ocupacional El Vilar.
    • Servei de llars-residència El Vilar.
  • Fundació Privada El Vilar:
    •  Centre Especial de Treball (CET) El Vilar.
    • Servei Ocupacional d'Inserció (SOI).
    • Servei de Treball Amb Suport (TAS) IN+tegra.

Avinguda Joan Cares I, nº 81 , Blanes - 17300

M. Dolors Oms