Associació Abigirona

Girona (Girona) · Malalties Mentals

Associació Abigirona

• Apropar les eines del benestar personal (físic, psicològic, emocional-relacional, cognitiu i existencial) a les persones afectades de trastorn bipolar, als respectius familiars i a la població en general.
  • Promoure el benestar, la felicitat i qualitat de vida dels nens i els joves, adults i gent gran relacionades directament o indirectament al diagnòstic del trastorn de bipolar.
  • Assessorar, orientar i donar atenció psicològica a persones en situació de patiment que es troben en procés de diagnosi, tractament, remissió parcial o total de símptomes relacionades amb el trastorn bipolar com les respectives famílies.
  • Acompanyar i donar suport emocional a les persones que pateixen un trastorn de l'estat d'ànim.
  • Promoure la recerca en l'àmbit del desenvolupament bio-psico-social de l'ésser humà.
  • Promoure l'intercanvi, l'edició i la difusió d'informació relativa a l'àmbit del benestar personal, a la qualitat de vida i en concret, sobre el trastorn de l'estat d'ànim i la bipolaritat; adreçat a col•·lectius professionals sanitaris, a professionals de l'ensenyament públic i privat, a professorat no universitari, al funcionariat i a l'administració pública, a professionals salutogènics, a professionals de la relació d'ajuda i al públic en general.
  • Promoure l'ampliació i la difusió de les ciències i les tècniques relacionades amb la salut.
  • Realitzar activitats de formació, de caràcter puntual i/o permanent, relatives al benestar personal i la qualitat de vida; adreçat a col·•lectius professionals sanitaris, a professionals de l'ensenyament públic i privat, a professorat no universitari, al funcionariat i a l'administració pública, a professionals salutogènics, professionals de la relació d'ajuda i al públic en general.
  • Oferir teràpies naturals i complementàries a les persones que pateixen el trastorn de bipolaritat.
  • Els fins de l'associació es desenvolupen en diferents àrees de treball: Cooperació internacional pel desenvolupament, immigració, interculturalitat, gènere, apoderament i desenvolupament de les dones i dels infants i Drets Humans, dinamització comunitària i activitats culturals i d'oci i acció social en tots els seus àmbits.

• Donar orientació i realitzar activitats de suport emocional i/o psicològic, així com oferir teràpies naturals a les persones que pateixen un trastorn de l'estat d'ànim i a les seves famílies que estan en situació de patiment, mitjançant l'actuació de professionals i voluntaris adients.
  • Dur a terme activitats de rehabilitació física, psíquica o social en actuacions individuals, de grup o en grups d'autoajuda, mitjançant l'actuació de professionals i voluntaris adients.
  • Col·•laborar i executar, en la forma i mesura que s'estimi possible i convenient, activitats per tal de donar a conèixer a la població les eines del benestar bio-psico-social per evitar conductes de risc i/o patiment de l'ésser humà i la seva prevenció vers el trastorn bipolar.
  • Informar a la població, per tots els mitjans que es considerin adients, com són xerrades, col·•loquis o conferències, entrevistes i altres, en relació al trastorn de l'estat d'ànim i en concret el bipolar i la seva influència en la qualitat de vida de la persona que ho pateix i del seu entorn.
  • Fomentar entre la població els hàbits i les eines necessàries per millorar la relació inter i intra personal.

C/ De la Rutlla, nº 20 (despatx 1.5), Girona - 17002

Josep Soler (President de la provícia de Girona)

Telèfon: 972 201 127 / 658 52 54 67

Web: www.abigirona.com (Girona) // www.bipolars.org (Barcelona)