Associació Antisida de Lleida

Lleida (Lleida) · SIDA

Associació Antisida de Lleida

• Fomentar la informació, la prevenció, el recolzament al malalt/a, la defensa de la imatge i de la dignitat com a persona dels portadors/es del VIH i dels malalts/es de la sida.
  • Promoure la realització d’activitats i programes relacionades amb les finalitats d’aquesta associació en l’àmbit de la cooperació internacional i per al desenvolupament.
  • Promoure programes de prevenció, de sensibilització i conscienciació dirigits a la societat i en especial a col·lectius com dones, adolescents, treballadors/es sexuals i població immigrada.
  • Promoure l’intercanvi, la reflexió, la investigació i el treball conjunt com la col·laboració amb altres entitats amb els mateixos interessos.
  • Promoure la posada en funcionament de recursos per donar cobertura a les necessitats socials de les persones infectades pel VIH/sida que no estiguin resoltes pel sistema d’atenció sanitària i social.

• Detecció precoç VIH i sífilis.
  • Atenció social, legal i d’acompanyament a persones seropositives i els seus familiars.
  • Accions de sensibilització comunitària.
  • Atenció i assessorament confidencial i gratuït sobre sexualitat i afectivitat positiva, conductes de risc, etc. a població en general i a joves.
  • Atenció a treballadors/es del sexe comercial i els seus clients.
  • Dispensació de preservatius gratuïts.
  • Xerrades i tallers a població general, joves, població nouvinguda, treballadors/es del sexe comercial, professionals dels àmbits sanitari, educatiu i social.
  • Teràpies naturals (flors de bach, reflexoteràpia, reiki) per a persones seropositives i la seva xarxa més pròxima.
  • Activitats recreatives i lúdiques (ioga, manualitats, risoteràpia, esport, sortides lúdiques) per a persones seropositives.
  • Pis d’acollida per a persones amb VIH/sida.
  • Pis de suport
  • Inserció laboral, per a persones amb VIH, que hagin estat privades de llibertat, amb problemes de drogodependències o treballadors/es del sexe comercial.
  • Servei de suport i prestació de servei a persones i/o entitats que desenvolupen una tasca preventiva a un país del sud.
  • Servei d’atenció psicològica en l’àmbit penitenciari.

Lluis Besa, nº 17 baixos, Lleida - 25002

Anna Rafel Campàs