Associació Catalana d'Afectats Espina Bífida i Hidrocefàlia (ACAEBH)

Barcelona (Barcelona) · Espina Bífida

Associació Catalana d'Afectats Espina Bífida i Hidrocefàlia (ACAEBH)

• La finalitat de l'associació és millorar la qualitat de vida de les persones nascudes amb espina bífida i els seus familiars.
  • Els objectius principals són orientar, informar i donar suport a les persones amb espina bífida i les seves famílies per intentar aconseguir la seva participació social i una plena normalització en tots els àmbits: personal, familiar, social i laboral.
  • Altres reptes de l'associació són: informar i sensibilitzar la població sobre la situació de les persones amb espina bífida, així com incidir en la importància de la prevenció per evitar aquesta malformació.

• Serveis per a persones amb espina bífida i familiars: acollida de famílies, escola de pares, grups d'ajuda mútua, servei d'assessorament i informació.
  • Activitats d'oci: colònies per a nens i nenes, vacances per a joves, sortides lúdiques i culturals….
  • Activitats formatives: tallers, xerrades, cursos, etc.
  • Promoció d'activitats esportives adaptades.
  • Servei d'autonomia personal: treball individualitzat en un pis del qual disposa l'entitat per a la millora de l'autonomia personal i la normalització cap a una vida independent.

C/ Sorolla, nº 10 baixos , Barcelona - 8035

Juan Martínez