Associació Catalana de Dislèxia i altres Trastorns Específics d'Aprenentatge

Barcelona (Barcelona) · Dislèxia

Associació Catalana de Dislèxia i altres Trastorns Específics d'Aprenentatge

• Agrupar persones afectades per la dislèxia i/o altres trastorns d'aprenentatge, famílies i tutors de nens i adolescents dislèxics, professionals, entitats i qualsevol persona interessada per aquests trastorns.
  • Informar, formar i sensibilitzar als professionals implicats en el desenvolupament escolar, acadèmic i emocional dels alumnes dislèxics: mestres, professors, tutors, neuròlegs, pediatres, logopedes i psicòlegs, i tota aquella persona vinculada d'alguna manera, a promoure el benestar d'aquestes persones.
  • Obtenir el reconeixement de la condició de dislèxic i per tant que sigui atès adequadament en el seu procés educatiu, formatiu i, posteriorment en l'àmbit laboral.
  • Impulsar i col·laborar en l'estudi i investigació sobre la dislèxia i altres dificultats específiques.

• Realització de reunions i trobades per assessorar, orientar i acompanyar a les famílies i a les persones dislèctiques que així ho demandin.
  • Realització de reunions i trobades amb infants i adolescents dislèctics amb l'objectiu de reflexionar sobre el que els hi passa i de com afrontar les seves dificultats.
  • Cursos de formació en el coneixement de la dislèxia.
  • Jornades divulgatives i científiques.
  • Assessorament i sessions informatives a les escoles.

C/ Canet, nº 4 , Barcelona - 8017

Neus Buisán Cabot - Persona de Contacte // Luis Darriba Fernández - President