Associació Catalana de Fibrosi Quística

Barcelona (Barcelona) · Fibrosi Quística

Associació Catalana de Fibrosi Quística

• Aconseguir la participació activa dels afectats i les seves famílies en la lluita contra la fibrosi quística, mitjançant la informació, la formació i l'organització.
  • Millorar la vida quotidiana dels afectats i les seves famílies mitjançant el suport, l'acompanyament i l'assessorament.
  • Contribuir a la millora en el diagnòstic, el tractament i la investigació mitjançant el suport a la investigació, la formació de professionals, la consolidació de les unitats de fibrosi quística i altres activitats que es considerin necessàries.
  • Contribuir a la lluita contra la fibrosi quística, la millora de la sanitat pública i dels drets dels disminuïts, mitjançant la coordinació amb altres entitats similars.
  • Millorar la situació dels afectats i les associacions de països amb condicions més precàries vehiculant iniciatives solidàries.
  • Implicar el conjunt de la societat en les nostres aspiracions, mitjançant la divulgació, la relació amb altres professionals implicats (mestres, treballadors socials...) i la complicitat d'entitats públiques i privades en els projectes.

• Servei d'informació, assessorament i acompanyament.
  • Pis d'acollida pels afectats de fibrosi quística i els seus familiars.

Passeig Reina Elisenda de Montcada, nº5 planta baixa , Barcelona - 8034

Celestino Raya Rivas (President)

Web: www.fibrosiquistica.org

Adreça electrònica: fqcatalana@fibrosiquistica.org