Associació Catalana de l'Hemofilia

Barcelona (Barcelona) · Hemofília

Associació Catalana de l'Hemofilia

• L'Associació pretén oferir una atenció integral a cada una de les persones afectades d'una coagulopatia congènita i donar suport als familiars per poder aconseguir una integració social i una millor qualitat de vida.
  • Les finalitats de l'entitat, recollides en els seus Estatuts, són totes aquelles relacionades directament o indirectament amb l'hemofília i altres deficiències hereditàries de factors de coagulació, per a llur vigilància, control, formació, assessorament, informació, col·laboració, defensa, assistència i divulgació.

• Assessorament en temes socials.
  • Assessorament mèdic o sanitari, tractaments de massatges i sessions de Nidra Ioga.
  • Assistència i atenció psicològica.
  • Grups: de pares i mares, d'infants, de persones amb dolor crònic, d'avis i àvies i altres familiars.
  • Assessorament i atenció psicopedagògica.
  • Assessorament en temes jurídics i fiscals.
  • Activitats integradores en el lleure i l'esport.
  • Publicacions i difusió.
  • Programa d'atenció a la persona nouvinguda.
  • Programa d'atenció sociosanitària domiciliària.
  • Borsa de treball per a persones amb discapacitat.

c/ Via Laietana, nº 57 1-1, Barcelona - 8003

Eduardo Garzón / Patrícia Cabré