Associació Catalana de Pacients amb Malaltia Respiratòria Avançada i Trasplantament

Blanes (Girona) · Malalties Respiratòries

• Fomentar les donacions d'òrgans.
  • Millorar la qualitat de vida dels pacients trasplantats.
  • Treballar per a l'adequada atenció sociosanitària del col·lectiu.
  • Donar suport especial i moral als malalts i les seves famílies.
  • Acompanyar, informar i donar suport psicològic i administratiu al malalt i familiars.

• Ajudar a tots els malalts i els familiars que ho necessitin a trobar allotjament en cas d'estades molt llargues a l'hospital.
  • Canalitzar les queixes per possibles deficiències en algun aspecte del servei de trasplantament.
  • Atendre consultes sobre trasplantaments pulmonars.
  • Assessorar en temes d'invalidesa, demanda d'informació sobre el procés mèdic i quirúrgic, etc.
  • Dur a terme una tasca divulgativa a través de la seva presència en tots els fòrums i als mitjans de difusió al seu abast.

Rambla Joaquim Ruyra, nº 109, Blanes - 17300

Jordi Coll