Associació Catalana per al Parkinson

Barcelona (Barcelona) · Parkinson

Associació Catalana per al Parkinson

• Atendre i orientar les persones afectades per la malaltia de Parkinson i els seus familiars i/o cuidadors.
  • Promoure i facilitar una atenció integral, interdisciplinària i especialitzada a la malaltia de Parkinson als afectats i als seus familiars i/o comunicadors.
  • Proporcionar informació relacionada amb la malaltia de Parkinson.
  • Facilitar, promoure i millorar la qualitat de vida de les persones afectades per la malaltia de Parkinson i dels seus familiars.
  • Oferir suport psicosocial als afectats de la malaltia i als seus familiars i/o cuidadors.
  • Promoure que els serveis públics, sanitaris i socials, atenguin adequadament els interessos dels afectats de la malaltia.
  • Lluitar per la creació de centres d'assistència dirigits a persones afectades per la malaltia de Parkinson.
  • Promoure la investigació sobre la malaltia de Parkinson.
  • Orientar als socis en qüestions legals, econòmiques, socials, psicològiques i mèdiques, ja sigui mitjançant serveis propis com utilitzant a tercers.
  • Controlar i oferir una correcta informació sobre la malaltia davant els mitjans de comunicació, les administracions i els particulars.

• Acollida i assessorament social
  • Orientació sociosanitària
  • Fisioteràpia
  • Logopèdia