Associació Gironina de Sords (AGS)

Girona (Girona) · Dèficits Auditius

Associació Gironina de Sords (AGS)

• Promoure activitats culturals i lúdiques per facilitar la trobada i intercanvi entre les persones sordes i oients. Lluitar per la supressió de les barreres de comunicació.
  • Conscienciar les entitats públiques i privades de la necessitat de l'ús d'intèrprets per aconseguir la igualtat de les persones sordes a l'accés a la informació.
  • Millorar la qualitat de vida de les persones sordes amb la utilització d'intèrprets de llengua de signes.
  • Treballar per la integració social i inserció laboral de les persones sordes.

• Serveis d'intèrprets.
  • Servei d'informació i assessorament a les persones sordes, en l'àmbit social i laboral.
  • Educadora social que recull les demandes i realitza una atenció individualitzada per donar resposta a les necessitats existents.
  • Informació i assessorament a la població en general sobre la sordesa i les seves implicacions.

c/ Rutlla, nº 20-22 desptax 1.15, Girona - 17002

Teresa Vila Roura