Associació Malalts d'Alzheimer i afectats (A.M.A. Figueres)

Figueres (Girona) · Alzheimer

Associació Malalts d'Alzheimer i afectats (A.M.A. Figueres)

• Orientar i donar suport a les famílies afectades mitjançant reunions de Grups d'Ajuda Mútua.
  • Potenciar la xarxa sanitària per a la detecció i el diagnòstic precoç del malalt.
  • Defensar els drets dels afectats i familiars.
  • Sensibilitzar la població per aconseguir la integració dels afectats per la malaltia; organitzar i promocionar cursos, conferències, col·loquis, publicacions, i qualsevol tipus d'activitat que es cregui convenient per accedir als objectius esmentats.

• Oferir el Servei de Rehabilitació, realitzant l'atenció diürna, com a Centre de Dia d'Estimulació Cognitiva, permetent l'atenció als malalts afectats per la malaltia d'Alzheimer.
  • Donar suport a les famílies afectades mitjançant reunions de Grups de Suport.

c/ Pere III, nº 93 baixos, Figueres - 17600

Mª Teresa Figueras Portas