Associació per a l'estudi i tractament de les dificultats de l'aprenentatge - Avesedari

Sant Just Desvern (Barcelona) · Dislèxia

• Donar eines als nens i nenes per evitar el fracàs escolar.

• Formació i assessorament: Hem desenvolupat un seguit de cursos dirigits a professionals de l'àmbit educatiu, estudiants universitaris o de cicles formatius i també a mares i pares. El tractament tracta des de la detecció precoç fins a les eines d'acompanyament emocional i motivació de nens i nenes amb dificultats d'aprenentatge.
  • Recerca científica: Creiem en la recerca continuada com a motor de coneixement i enriquiment. Per això, mantenim oberta la recerca científica en col·laboració amb la Universitat de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat Oberta de Catalunya.
  • Accessibilitat: Volem que tots els nens i nenes tinguin accés a eines que els facilitin l'experiència educativa. Per això, des d'Avesedari Associació proposem vies de finançament i subvenció per l'aplicació del Mètode Glifing.

C/ Estalvi, 3 bxs, Sant Just Desvern - 8760

Marta Escrig Fernandez