Associació Servei de Suport al Treball per a persones amb Discapacitat (TRESC)

Girona (Girona) · Malalties Mentals

Associació Servei de Suport al Treball per a persones amb Discapacitat (TRESC)

• Oferir serveis de suport de formació i inserció laboral a l'empresa ordinària per a persones amb discapacitat i/o malaltia mental per tal que puguin participar en la societat en la qual viuen en igualtat d'oportunitats i com a ciutadans/es de ple dret.
  • Inserir laboralment a l'empresa ordinària a persones amb discapacitat i malaltia mental.
  • Possibilitar a la persona amb discapacitat el desenvolupament de les pròpies potencialitats, pel que fa a personalitat, autonomia personal i independència econòmica.
  • Integrar socialment les persones amb discapacitat.
  • Oferir a les empreses informació, orientació i suport en la contractació de treballadors/es amb discapacitat.
  • Informar, orientar i formar les famílies.

• Acompanyament dels joves en el procés de transició a l'edat adulta i vida activa.
  • Orientació i formació ocupacional.
  • Formació contínua per a treballadors/es.
  • Formació d'adults.
  • Pràctiques tutoritzades en empreses.
  • Inserció i seguiment laboral a l'empresa ordinària amb el suport d'un/a tècnic especialitzat (Treball amb Suport).
  • Prospecció d'empresa (recerca de llocs de pràctiques i de llocs de treball, informació i assessorament a les empreses).
  • Informació i assessorament familiar.
  • Servei Prelaboral per a persones amb trastorn mental sever (Baix Empordà).

c/ Universitat de Montpeller, nº 12 , Girona - 17003

Montserrat Cardona Iguacen