Associació Síndrome Asperger a Girona

Girona (Girona) · Autisme

Associació Síndrome Asperger a Girona

• Ser un punt de trobada per les famílies i els afectats amb la Síndrome d'Asperger, on trobin suport i assessorament tècnic, legal, sanitari i assistencial.
  • Promoure el bé comú de les persones amb Síndrome d'Asperger, socis o fills d'associats, mitjançant activitats assistencials, educatives, lúdiques, culturals i esportives.
  • Facilitar informació, assessorament sobre els aspectes que afecten la Síndrome d'Asperger, i formació als familiars, pares, germans i persones interessades.
  • Fer difusió de les necessitats i mancances dels afectats de la Síndrome d'Asperger i els seus familiars, així com defensar els seus interessos davant tota classe d'organismes, persones físiques o jurídiques, entitats públiques o privades, de qualsevol classe o naturalesa, tant nacionals com internacionals.
  • Promoure, crear, organitzar o patrocinar centres de diagnosi i/o avaluació, unitats de tractament i atenció especialitzada, investigació i experimentació, centres de teràpia, de pedagogia especial, residències, unitats de capacitació per al treball, tallers protegits, unitats hospitalàries, serveis mèdics, amb la conformitat dels plans d'actuació aprovats a l'Assemblea General, i que les activitats que ho requereixin siguin desenvolupades per a personal amb titulació adient.

• Diagnosi.
  • Esplai (Dissabtes/ quinzenalment).
  • Tallers d'habilitats socials individuals i grupals pels afectats per la SA.
  • Tallers d'assessorament a la família dels afectats per la SA.
  • Tallers de pares (grup de famílies / quinzenalment / tema concret).
  • Tallers d'estudi per a primària, secundària i FP (tècniques d'estudi i organització de les feines escolars…).
  • Seguiment en centre (educatiu, mèdic, laboral) pels nostres professionals.
  • Formació en centre (educatiu, mèdic, laboral).
  • Curs de formació per a famílies i  professionals.
  • IOC (institut Obert de Catalunya) matins.

c/ Empúries, nº 17-19 (Baixos), Girona - 17005

Imma Feliu i Xuclà