Associació Síndrome de Williams d'Espanya

Madrid (Madrid) · Síndrome de Williams

Associació Síndrome de Williams d'Espanya

• Objectius Generals:
    • La defensa i informació sobre els drets dels afectats per la malaltia “Síndrome de Williams”.
    • Facilitació de la informació necessària per a la divulgació d'aquesta discapacitat.
    • Informació dels efectes que aquesta minusvalidesa pot provocar en l'àmbit individual i/o familiar.
    • La promoció de la integració social i laboral dels afectats.
    • L'obtenció de la millora de la qualitat de vida de les persones afectades pel Síndrome de Williams.
  • Objectius Específics.
    • La informació i orientació d'individus, grups i institucions, sobre els drets i recursos socials que existeixin a la seva disposició.
    • La promoció de la convivència familiar i social dels afectats i les seves famílies a través de diferents activitats d'oci i temps lliure.
    • L'obtenció i facilitació de tractaments especialitzats d'atenció psico-social als afectats i a les seves famílies.

• Servei d'Informació i Orientació Familiar.
  • Programa Nacional d'Ocupació.
  • Programa Respir Familiar.
  • Programa de Trobades Familiars.
  • Programa Nacional d'Autonomia i Vida Independent.
  • Escoles de Famílies.
  • Unitat de suport Psicològic a persones amb Síndrome de Williams (UAPSW).
  • Programa de Logopèdia i habilitats comunicatives amb suport de Musicoteràpia.
  • Programa de Musicoteràpia Individual.
  • Activitats de difusió de la síndrome.

Avda. Doctor Garcia Tapia, nº 208 , Madrid - 28022

Rosa Gonzalez Gonzalez