Associació Síndrome Optiz C

Terrassa (Barcelona) · Malalties Rares

Associació Síndrome Optiz C

• Assessorar, donar suport i informaciar a les persones i famílies afectades per la síndrome Opitz C.
  • Informaciar i divulgar la síndrome entre la comunitat mèdica i la societat en general.
  • Fomentar la investigació científica sobre les causes, desenvolupament i teràpies.
  • Mantenir contactes i comunicació amb associacions similars d'altres països.
  • Promoure i assistir a les conferències nacionals i internacionals, seminaris i actes públics sobre la síndrome Opitz C.
  • Ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones afectades i de les seves famílies, facilitant recursos per l'atenció domiciliària, respir, activitats lúdiques, etc.
  • Promoure la integració social dels afectats i de les seves famílies en tots els àmbits de la societat.
  • Promoció de beques científiques, premis, etc.
  • Elaborar tríptics informatius com a vehicle i mitjà de comunicació entre els associats i ser una font d'informació dels esdeveniments i activitats portades a terme per l'associació.

• Orientació i informació a famílies.
  • Coordinació del projecte d'investigació genètica.

C/ Arquímedes, nº 122 , Terrassa - 8224

Carles Godall (President)