Associació Tramuntana d'Ajut i Reinserció al Toxicòman (ATART)

Girona (Girona) · Drogodependència

Associació Tramuntana d'Ajut i Reinserció al Toxicòman (ATART)

• El tractament i l'atenció sanitària i la reinserció, segons plans i àmbits d'intervenció de totes les persones amb problemàtiques socials que necessiten especial atenció, donant prioritat a les derivades de les addiccions i de la salut mental, així com les que generen especial marginació i falta d'adaptació social.
  • Formació, promoció, creació, assessorament i titularitat de tota classe de programes i obtenció de mitjans i recursos per serveis sanitaris, socials i sociosanitaris.
  • Investigació, prevenció i docència.
  • La col·laboració amb altres entitats, tant públiques com privades, per aconseguir els objectius abans enumerats. Sociosanitaris.

• Comunitat terapèutica "Can Prat" per persona amb conducta addictiva.
  • Comunitat terapèutica per a persones amb conducta addictiva, “CT Can Serra”.
  • Pis de reinserció per a persones amb conducta addictiva, “Pis Girona.
  • Programa de suport a la vida autònoma.
  • Formació de voluntariat.
  • Centre de psicologia clínica.
  • Atenció a famílies.
  • Grups d'autoajuda.