Catalunya Contra el Càncer de Girona (AECC)

Girona (Girona) · Càncer

Catalunya Contra el Càncer de Girona (AECC)

• Informar i conscienciar: A la població sobre la malaltia, així com les mesures per a prevenir-la. Aquesta acció es concreta en campanyes de prevenció, xerrades informatives, etc.
  • Donar suport i acompanyar: A totes les persones i famílies afectades pel càncer. Aquesta tasca es concreta en suport psicològic, suport del voluntariat i acompanyament general de les famílies.
  • Investigar i recolzar: La investigació que ens ajudi a avançar en la curació del càncer i la millora de qualitat de vida dels afectats. L'entitat atorga un 18% dels seus ingressos a finançar projectes d'investigació oncològics. També compta amb l'Observatori del Càncer (Fundació científica) que realitza nombrosos estudis socials directament lligats amb l'oncologia.

• PROGRAMA DE BENESTAR EMOCIONAL: Atenció psicològica (individual i grupal) i activitats grupals (cuidant al cuidador i dol, entre d'altres).
  • PROGRAMA DE BENESTAR FÍSIC: Serveis de fisioteràpia, servei de logopèdia, servei d'orientació medicosanitària i teràpia de deshabituació tabàquica.
  • JO EM SENTO BÉ: Programa d'assessorament en autocures, dolor i cansament. Programa d'activitats físiques (correcció postural, ioga i marxa nòrdica).
  • JO EM VEIG BÉ: Oncoestètica (Programa de cures de la pell, maquillatge, postisseria).Projecte "Un mocador, un somriure"
  • PROGRAMA DE BENESTAR SOCIAL: Acompanyament sociofamiliar (ajudes econòmiques, préstec de material ortoprotèsic, etc.) i activitats recreatives i socials.
  • PROGRAMA DE VOLUNTARIAT: Acompanyament, suport emocional i desenvolupament d'activitats i detecció de necessitats del malalt.

c/ Albereda, nº 3-5 Baixos Edifici Fòrum, Girona - 17004

Pepi Soto