Després del Suïcidi – Associació de Supervivents-DSAS

Barcelona (Barcelona) · Suport al dol

Després del Suïcidi – Associació de Supervivents-DSAS

•  La DSAS és una associació formada per supervivents que han viscut una mort per suïcidi.
  • És una associació independent que no està associada a cap ideologia, organització política o afiliació religiosa.
  • És una entitat sense ànim de lucre dedicada a donar suport en el dol a supervivents a la mort per suïcidi. Vol generar un espai de confiança i diàleg que contribueixi a un canvi social en la forma de parlar del suïcidi i de les seves terribles conseqüències.

• Grups de suport formats per supervivents a la mort per suïcidi. Conduïts per acompanyants que són també, supervivents que han elaborat el seu procés de dol.
  • Trobades personals i entrevistes on s’ofereix orientació i també un espai d’escolta.
  • Informació orientativa per a l’acompanyament del dol per suïcidi.
  • Fons documental i audiovisual relacionat amb la pèrdua per suïcidi.

• Bibliografia de lectures per a la reflexió sobre el sentiment de pèrdua.

c/ Almogàvers, nº 46-48 , Barcelona - 8018

Cecília Borràs (Presidenta)

Telèfon: 662545199 (de 10 a 14h)

Web: www.despresdelsuicidi.org