Família i Salut Mental de Girona i Comarques

Girona (Girona) · Malalties Mentals

Família i Salut Mental de Girona i Comarques

• Donar suport als familiars afectats, informar-los i assessorar-los.
  • Treballar amb les famílies a través de grups d'autoajuda.
  • Donar suport a les iniciatives que persegueixen la inserció laboral de les persones amb malaltia mental.
  • Sensibilitzar la societat sobre la malaltia mental a través d'informació i campanyes de divulgació que ajudin a comprendre que els malalts mentals són també ciutadans, i que com a tals, tenen drets i obligacions.
  • Posar en coneixement de les autoritats públiques la realitat diària a la qual s'enfronten les famílies afectades, els seus problemes i les seves necessitats.
  • Treballar per assegurar un futur digne a les persones que pateixen malaltia mental, promovent polítiques socials que permetin crear noves i millors organitzacions, responsables de garantir una vida digna i de qualitat als usuaris.

• Grups d'ajuda mútua.
  • Seguiment i assessorament familiar.
  • Xerrades.
  • Club Social “El Cercle” (aquest servei és per persones que pateixen un trastorn mental).

c/ Rutlla, nº 20-22, Girona - 17002

Maria Combalia (presidenta)