Federació Catalana de Drogodependències

Barcelona (Barcelona) · Drogodependència

Federació Catalana de Drogodependències

• Facilitar un espai d'intercanvi i suport a les entitats que treballen en l'àmbit de les drogodependències.
  • Representar les entitats de forma col·lectiva davant la societat i les administracions.
  • Promoure solucions i alternatives a les problemàtiques que generen les drogodependències en els individus i en la mateixa societat.
  • Compartir objectius entre les entitats.
  • Influir en les polítiques públiques perquè beneficiïn a les persones consumidores i/o addictes, les seves famílies i la societat en general.

• Donar suport, informar, aglutinar, coordinar i ser la veu representant del sector de les drogodependències, donant a totes les entitats federades el suport necessari perquè aquestes puguin complir amb els seus objectius.
  • Realització d'accions informatives i de sensibilització.
  • Celebració de la Jornada anual. Un espai per reunir a les persones del sector i debatre temes d'actualitat d'atenció a les drogodependències.
  • Promoció i foment de nous valors socials.

c/ Via Laietana, nº 54 1r, Barcelona - 8003

Magda Cebrián