Federació Espanyola de Malalties Rares (FEDER)

Barcelona (Barcelona) · Malalties Rares

Federació Espanyola de Malalties Rares (FEDER)

• Acció política per conscienciar les autoritats públiques per tal que millorin l'accés a la informació, diagnòstic, atencions, tractaments i ajudes sociosanitàries per als afectats i llurs familiars.
  • Difusió de les malalties minoritàries també conegudes com a rares o de baixa prevalença.
  • Impuls a la investigació perquè els afectats necessiten la investigació científica per al desenvolupament de tractaments i medicaments.
  • Suport als afectats i associacions: Realitzem projectes i serveis, donem suport a les persones afectades, llurs familiars i cuidadors, per afavorir la força del moviment associatiu col·lectiu i potenciar xarxes socials de suport.

• Servei d'informació i orientació.
  • Suport psicològic.
  • Grups d'ajuda mútua.
  • Assessoria jurídica.
  • Butlletins i pàgina web per la difusió de les malalties rares i de les associacions adherides.

Torre Jussana, Avenida del Cardenal Vidal i Barraquer, 30, 08035, Barcelona, Barcelona - 08035

Anna Ripoll Navarro (Delegada FEDER SEU CATALUNYA)

Web: www.enfermedades-raras.org

Adreça electrònica: catalunya@enfermedades-raras.org