Fibrofatiga Cardedeu, Associació de fibromiàlgia i síndrome de fatiga crònica de Cardedeu

Cardedeu (Barcelona) · Fibromiàlgia

• Oferir recolzament, intercanvi d’experiències i informació tant a persones afectades de Fibromiàlgia i SFC com als seus familiars.
  • Ajudar en l’acceptació i l’adaptació a la malaltia i a aquells canvis que sovint comporta en el tipus de vida de la persona.
  • Mostrar eines i hàbits que contribueixen a millorar el benestar físic i psíquic dels qui pateixen aquestes malalties.
  • Donar a conèixer la Fibromiàlgia i la SFC a la població en general.
  • Facilitar un suport mutu entre els afectats i els seus familiars, així com el seu entorn.

• Teràpia de grup.
  • Taller de Manualitats.
  • Activitat física dirigida i adaptada.
  • Nutrició.
  • Massatges.