Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia

Barcelona (Barcelona) · Càncer

Fundació d'Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia

• Millorar la qualitat de vida dels nens i joves malalts de càncer, adequant l'entorn hospitalari a les seves necessitats, portant a terme millores en espais i equipaments hospitalaris, organitzant activitats dirigides a motivar, estimular i crear noves il·lusions en els nens, i facilitant espais de joc i entreteniment.

• Oferir suport psicosocial a les famílies de nens i joves en tractament oncològic, amb ajudes econòmiques, socials  i d'acompanyament global al nen, al jove i la seva família, així com allotjament en pisos d'acollida per a famílies desplaçades que ho necessitin.

• Sensibilitzar la societat sobre les problemàtiques associades a la malaltia oncològica en els nens, adolescents i joves.

• Potenciar la investigació i la formació al camp de l'Oncologia i l’Hematologia Pediàtrica.

• Activitats per a nens i joves (sortides, tallers als hospitals, viatges, etc).

• Suport a les famílies (pisos d’acollida i ajuts econòmics).

• Programa de voluntariat hospitalari i domiciliaria per a nens i joves amb malalties de llarga durada.

• Millores hospitalàries.

• Suport a la investigació i formació en oncologia pediàtrica.

• Informació i sensibilització.

c/ Sant Antoni Mª Claret, nº 167. Pavelló 24, 2ª, Barcelona - 8025

Anna Varderi (Gerent)