Fundació Privada Catalana per a la Paràlisi Cerebral

Barcelona (Barcelona) · Malalties Neurològiques

Fundació Privada Catalana per a la Paràlisi Cerebral

• La Fundació té per finalitat la promoció, organització i realització de tota classe d'activitats encaminades a l'ajut de persones afectades de paràlisi cerebral i altres discapacitats afins perquè, des del moment que neixen fins al final de la vida, obtinguin el màxim grau d'autonomia personal i d'integració social i laboral.

• Cursos de formació de personal voluntari i remunerat.
  • Xerrades de sensibilització i difusió a escoles sobre la discapacitat i la capacitat de superació.
  • Respir Mutu. Per persones afectades de paràlisi cerebral.
  • Adona't. Per a dones discapacitades i dones cuidadores. Grups d'Ajuda Mútua i Curs de Pintura.
  • Servei d'Atenció Domiciliària i foment de l'autonomia personal i familiar.
  • Intercanvis Internacionals entre joves afectats de paràlisi cerebral i sense discapacitat.
  • Llar de residència amb serveis complementaris a Barcelona, carrer Llull, 163.
  • Orientació i inserció.

C/ Llull, nº 163, Barcelona - 8005