Fundació Privada Oncolliga Girona

Girona (Girona) · Càncer

Fundació Privada Oncolliga Girona

• Ajudar els malalts de càncer i les seves famílies.
  • Millorar la qualitat de vida dels malalts oncològics.
  • Informar i sensibilitzar la població sobre diversos aspectes relacionats amb la malaltia.
  • Oferir amb total independència un tracte humà, pròxim i ràpid en les nostres actuacions.

• SOCIALS: préstec de material, llar residència (dos pisos al costat de l'hospital Trueta), neteja de la llar, assessorament legal i introducció d'elements terapèutics en l'àmbit hospitalari (filmoteca).
  • ASSISTENCIALS: assistència psicològica, teràpia del riure, escola per aprendre a parlar per a persones laringectomitzades, drenatge limfàtic, fisioteràpia a domicili i taller de manualitats.
  • PREVENCIÓ: prevenció del consum de tabac entre els joves i foment de bons hàbits alimentaris.
  • FORMACIÓ: Cursos de voluntariat, conferències informatives i nova cultura de salut.

C/ Illa Fuerteventura, nº 10, Girona - 17007

Lluïsas Ferrer Ramió (Presidenta)

Web: www.oncolligagirona.cat

Adreça electrònica: fundacio@oncolligagirona.cat