Fundació Step by Step

Barcelona (Barcelona) · Lesions Medul.lars

Fundació Step by Step

• Oferir a les persones amb lesió medul·lar un mètode de tractament que els permeti tirar endavant en el seu procés de recuperació i, per tant, millorar la seva qualitat de vida.
  • Demostrar la compatibilitat d'aquest tipus de tractament en relació amb altres tractaments convencionals que es puguin estar portant a terme, en hospitals o centres de referència per millorar la seva eficàcia i aprofitar-ne les sinergies.
  • Continuar amb el procés de rehabilitació una vegada finalitzat el primer estadi de recuperació.
  • Proporcionar al pacient un programa de tractament dirigit de forma continuada en el temps.

• La Fundació Step by Step (SbS) és un organisme sense ànim de lucre dedicat a la recuperació del sistema nerviós central en persones afectades de patologia neurològica, especialment en el cas de Lesió Medul·lar.

c/ Dolors Aleu, nº 19-21 3er, Barcelona - 8908

Natalia Bettonica