ONCE Catalunya

Barcelona (Barcelona) · Malalties de la Visió

ONCE Catalunya

• L'objectiu de l'ONCE és facilitar i donar suport, a través de diferents serveis socials especialitzats, l'autonomia personal i la plena integració social i laboral de les persones amb ceguesa i deficiència visual.

• Aconseguir el ple desenvolupament personal i comunitari de les persones amb dèficit visual o ceguesa.
  • Suport psicosocial: orientació personal i entrenament en estratègies adaptatives per a l'acceptació de la ceguesa o deficiència visual.
  • Rehabilitació integral: entrenament en habilitats i tècniques per una execució el màxim d'autònoma possible, dels desplaçaments i les activitats de la vida diària; i, en cas de minva visual, també l'entrenament per a la lectura còmoda i eficaç.
  • Oci i temps lliure.
  • Suport al benestar social bàsic.

C/ Sepúlveda, nº1, Barcelona - 8015

Web: www.once.es