Parkinson Terres de l'Ebre

Tortosa (Tarragona) · Parkinson

Parkinson Terres de l'Ebre

• Assessorar els malalts de Parkinson i els seus familiars i cuidadors.
  • Millorar l’assistència als malalts de Parkinson per mantenir una qualitat de vida digna en tot el que sigui possible, procurant alhora que els Serveis Sanitaris, de Benestar Social i Família i altres poders públics siguin operatius a favor dels mateixos malalts i llurs familiars.
  • Oferir assistència multidisciplinària als malalts i als seus familiars i/o cuidadors mitjançant els següents professionals: Treballadora Social, Psicòloga, Logopeda, Fisioterapeuta i Terapeuta Ocupacional.
  • Informar les administracions, mitjans de comunicació i societat en general, de tot allò que faci referència al coneixement de la malaltia per sensibilitzar-los i poder-ne obtenir l’assistència integral adequada a cada cas.
  • Estimular la investigació en relació a la malaltia de Parkinson, amb tota la problemàtica que genera.
  • Mantenir els contactes oportuns amb Administracions, Entitats i Associacions relacionades amb la malaltia, en qualsevol àmbit territorial.
  • Promoure la creació de serveis, fundacions, centres, entitats i altres organitzacions en favor dels malalts de Parkinson i dels seus familiars i/o cuidadors.

• Servei d’acollida.
  • Atenció integral als malalts.- Estimulació cognitiva. - Sessions de logopèdia.- Sessions de Teràpia Ocupacional.- Psicomotricitat.
  • Atenció social al malalt i als familiars.
  • Atenció psicològica i suport emocional.
  • Grups de suport i intervenció psicoemocional.
  • Massoteràpia
  • Hidroteràpia.
  • Valoració i adaptació funcional del domicili.
  • Assessorament i entrenament en ajudes tècniques.
  • Activitats lúdiques i culturals.

Plaça Mossèn Ovidi Tobias, Tortosa - 32767

Pedro Cabanes Altadill