Portadors de Vàlvules Cardíaques de Catalunya (POVACC)

Barcelona (Barcelona) · Malalties del Cor

Portadors de Vàlvules Cardíaques de Catalunya (POVACC)

• Ajudar a persones amb procés preoperatori i postoperatori, amb la mateixa problemàtica valvular. És important per a nosaltres adonar-nos de com el fet de preparar-nos, tant físicament com psíquicament abans de la intervenció, poden ser condicions òptimes per aconseguir que aquesta sigui un èxit. Aquest és un objectiu prioritari a tenir molt present en la nostra Associació.
  • Donar suport i ànim tant als afectats com a la família, sempre que ells ho vulguin.
  • Aconseguir oferir el suport en mútua col·laboració amb el Servei de Cardiologia.
  • Arribar a la Societat en general, per tal que moltes persones es puguin afegir a aquesta iniciativa.
  • Fer Cicles de Xerrades d'Educació Sanitària per a pacients Anticoagulats per professionals de la Salut.

• Atenció telefònica.
  • Si ens ho demanen, anem a veure'ls a l'hospital.
  • Fent un seguiment abans i després de la intervenció quirúrgica.
  • Grup d'ajuda mútua, on compartim experiències amb altres persones que es troben en la mateixa situació

C/ València, nº 680, Barcelona - 8027

Conxita Lison