Servei de Suport al Dol de Girona

Girona (Girona) · Suport al dol

Servei de Suport al Dol de Girona

• Atendre, donar suport i acompanyar a persones que estan en dol per millorar i promoure la seva qualitat de vida.
  • Assessorar particulars, professionals i entitats implicades en l'àmbit del dol.
  • Oferir formació per explicar els processos de dol i pèrdua, l'acompanyament a la mort i les accions i actituds més adients en aquestes situacions.

• XADOL: Xarxa d'atenció, suport i assessorament a persones que estan en dol: acompanyament individual, grup de dol.
  • BRESSOLS: Acompanyament a mares i pares en la pèrdua a causa d'avortament o per defunció d'un infant acabat de néixer (dol perinatal).
  • DAULA: Assessorament a centres educatius, formació per la comunitat educativa (docents, AMPA, alumnes), atenció a alumnes en dol.

Centre Cívic Sant Eugènia, Espai Marfà. c/de Baix, nº 2, Girona - 17006

Edward Van Herreweghe