Vida Projecte Social

Lloret De Mar (Girona) · Cuidadors Pal.liatius i Dol

Vida Projecte Social

• Apropar les eines del benestar personal (físic, psicològic, emocional-relacional, cognitiu i l’existencial)la població en general.
  • Assessorar i oferir atenció psicològica a persones en situació de patiment que es troben en contextos socials desfavorits.
  • Acompanyar i donar suport emocional a persones en risc d’exclusió social.
  • Promoure la recerca en l'àmbit del desenvolupament bio-psico-social de l'ésser humà.
  • Realitzar activitats de formació de caràcter puntual i/o permanent, relatives al benestar personal i la qualitat de vida; adreçades a col·lectius professionals sanitaris, a professionals de l’ensenyament públic i privat, a professorat no universitari, al funcionariat i l’administració pública, a professionals salutogènics, professionals de la relació d’ajuda i al públic en general.
  • Promoure l'ampliació i  la difusió de les ciències i les tècniques relacionades amb la salut.

• Atenció psicològica a Dol Girona (VIDA Girona i VIDA Lloret) (places limitades).
  • Assessorament i atenció a persones en situació de patiment als 2 centres (places limitades).
  • Participació per part del nen/a a les activitats de l’Escola d'Intel·ligència Emocional de manera gratuïta (places limitades).
  • Participació en activitats formatives que es realitzen als 2 centres.
  • Participació en els grups de creixement personal que es realitzen als dos centres.

Avda. Vila de Tossa, nº 91 A 4-2 , Lloret De Mar - 17310

Alexandre Maset Castelló