Cerca Associacions

Nombre de resultats 113 resultats

Associació Catalana Síndrome Prader- Willi (ACSPW)

Hospitalet De Llobregat,l' (Barcelona) · Síndrome de Prader-Willi

• Divulgar la SPW entre els professionals de la salut i l'educació, les famílies dels afectats i la societat en general.
    • Aconseguir que el diagnòstic precoç sigui una realitat. És vital per la prevenció de determinats aspectes d'aquesta malaltia.
    • Fomentar la investigació científica. Trobar un fàrmac que supleixi la manca de sacietat de les persones afectades per la SPW, seria de summa importància.
    • Aconseguir la participació activa dels afectats i famílies.
    • Reivindicar una millor qualitat de vida per als afectats i les seves famílies. Les persones amb SPW necessiten suport i supervisió al llarg de tota la seva vida.

Asociación española de Sjögren (AES)

Madrid (Madrid) · Síndrome de Sjögren

• Promoure, potenciar i desenvolupar a nivell individual i social, l'adopció de mesures que contribueixin a millorar els primers símptomes fins al seu diagnòstic definitiu.
    • Afavorir el diagnòstic precoç a través de la informació i formació en el coneixement de la malaltia, els seus símptomes i alteracions més freqüents.
    • Informar, donar suport i atendre als malalts que presentin o es trobin en situació de discapacitat o minusvalidesa física a causa de la Síndrome de Sjögren, mitjançant pautes de conducta, ajuda i assistència soci-sanitària i suport emocional i psicològic, amb la finalitat de buscar la seva rehabilitació integral.
    • Atendre, orientar i informar a persones en risc d'exclusió laboral a conseqüència dels efectes discapacitants de la Síndrome de Sjögren, en facilitar informació per a la seva promoció, integració i inserció laboral.
    • Divulgar els avanços en recerques, nous tractaments i profilaxis de la Síndrome de Sjögren en revistes, fullets, obres científiques, siguin o no periòdiques, i en qualsevol altre tipus de mitjà de comunicació.
    • Impulsar la creació d'associacions regionals, provincials o locals de pacients amb Síndrome de Sjögren en les diferents autonomies, i la seva coordinació, així com la transformació de l'associació si escau, en Federació Espanyola de Síndrome de Sjögren.
    • Informar i sensibilitzar a les entitats públiques i privades sobre el coneixement de la malaltia, encaminant-les a la comprensió i adopció d'ajudes específiques per al diagnòstic, tractament i posterior seguiment d'aquests malalts.
    • Promoure davant les institucions de l'Estat i les diferents autonomies la creació de serveis especialitzats amb equips multidisciplinaris, que intervinguin en totes les fases de la malaltia: diagnòstic, tractament i seguiment, a fi de derivar al pacient a l'hospital o centre mèdic més adequat i proper al seu domicili.
    • Instar a l'administració pública perquè les persones amb Síndrome de Sjögren, en el grau o tipus que correspongui, els sigui reconeguda una minusvalidesa o incapacitat laboral, adequada al seu grau d'afectació.
    • Col·laborar amb les societats professionals, col·legis mèdics i institucions afins en la difusió dels protocols de diagnòstic o guies d'actuació clínica de la Síndrome de Sjögren, per reduir el període de temps que transcorre des de l'aparició dels primers símptomes fins al seu diagnòstic definitiu.

Associació Síndrome de Williams d'Espanya

Madrid (Madrid) · Síndrome de Williams

• Objectius Generals:
      • La defensa i informació sobre els drets dels afectats per la malaltia “Síndrome de Williams”.
      • Facilitació de la informació necessària per a la divulgació d'aquesta discapacitat.
      • Informació dels efectes que aquesta minusvalidesa pot provocar en l'àmbit individual i/o familiar.
      • La promoció de la integració social i laboral dels afectats.
      • L'obtenció de la millora de la qualitat de vida de les persones afectades pel Síndrome de Williams.
    • Objectius Específics.
      • La informació i orientació d'individus, grups i institucions, sobre els drets i recursos socials que existeixin a la seva disposició.
      • La promoció de la convivència familiar i social dels afectats i les seves famílies a través de diferents activitats d'oci i temps lliure.
      • L'obtenció i facilitació de tractaments especialitzats d'atenció psico-social als afectats i a les seves famílies.

Associació Catalana Síndrome X Fràgil

Barcelona (Barcelona) · Síndrome de X Fràgil

• Ajudar a millorar la qualitat de vida de les persones afectades i de les seves famílies.
    • Promoure i divulgar el coneixement de la síndrome en el món medico-sanitari, escolar i educatiu, i en la societat en general.
    • Facilitar informació i assessorament a qui en demani, tant en l'àmbit personal com en el col·lectiu i institucional.
    • Estimular i exigir les recerques científiques, mèdiques i psicopedagògiques sobre la síndrome.

Després del Suïcidi – Associació de Supervivents-DSAS

Barcelona (Barcelona) · Suport al dol

•  La DSAS és una associació formada per supervivents que han viscut una mort per suïcidi.
    • És una associació independent que no està associada a cap ideologia, organització política o afiliació religiosa.
    • És una entitat sense ànim de lucre dedicada a donar suport en el dol a supervivents a la mort per suïcidi. Vol generar un espai de confiança i diàleg que contribueixi a un canvi social en la forma de parlar del suïcidi i de les seves terribles conseqüències.

Servei de Suport al Dol de Girona

Girona (Girona) · Suport al dol

• Atendre, donar suport i acompanyar a persones que estan en dol per millorar i promoure la seva qualitat de vida.
    • Assessorar particulars, professionals i entitats implicades en l'àmbit del dol.
    • Oferir formació per explicar els processos de dol i pèrdua, l'acompanyament a la mort i les accions i actituds més adients en aquestes situacions.

Fundació Privada (ADANA)

Barcelona (Barcelona) · Transtorn per Dèficit d´Atenció amb Hiperactivitat

• Donar suport a les famílies i als afectats de TDAH.

Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (ACAB)

Barcelona (Barcelona) · Transtorns del Comportament Alimentari

• Ajudar a les persones que pateixen un TCA i a les seves famílies.
    • Sensibilitzar la societat sobre les causes i conseqüències de patir un TCA.