Cerca Associacions

Nombre de resultats 113 resultats

Associació Catalana d'afectats/des de Fibromiàlgia i Síndromes de Sensibilització Central (ACAF)

Girona (Girona) · Fibromiàlgia

Objectius

• Informar, orientar i donar suport a persones afectades de fibromiàlgia, síndrome de fatiga crònica,sensibilitat química múltiple i/o electrohipersensibilitat, i llurs familiars.
    • Conscienciació i sensibilització social envers les persones afectades.
    • Difusió del coneixement sobre les malalties.
    Més informació

Fibrofatiga Cardedeu, Associació de fibromiàlgia i síndrome de fatiga crònica de Cardedeu

Cardedeu (Barcelona) · Fibromiàlgia

Objectius

• Oferir recolzament, intercanvi d’experiències i informació tant a persones afectades de Fibromiàlgia i SFC com als seus familiars.
    • Ajudar en l’acceptació i l’adaptació a la malaltia i a aquells canvis que sovint comporta en el tipus de vida de la persona.
    • Mostrar eines i hàbits que contribueixen a millorar el benestar físic i psíquic dels qui pateixen aquestes malalties.
    • Donar a conèixer la Fibromiàlgia i la SFC a la població en general.
    • Facilitar un suport mutu entre els afectats i els seus familiars, així com el seu entorn.

Associació Catalana de Fibrosi Quística

Barcelona (Barcelona) · Fibrosi Quística

Objectius

• Aconseguir la participació activa dels afectats i les seves famílies en la lluita contra la fibrosi quística, mitjançant la informació, la formació i l'organització.
    • Millorar la vida quotidiana dels afectats i les seves famílies mitjançant el suport, l'acompanyament i l'assessorament.
    • Contribuir a la millora en el diagnòstic, el tractament i la investigació mitjançant el suport a la investigació, la formació de professionals, la consolidació de les unitats de fibrosi quística i altres activitats que es considerin necessàries.
    • Contribuir a la lluita contra la fibrosi quística, la millora de la sanitat pública i dels drets dels disminuïts, mitjançant la coordinació amb altres entitats similars.
    • Millorar la situació dels afectats i les associacions de països amb condicions més precàries vehiculant iniciatives solidàries.
    • Implicar el conjunt de la societat en les nostres aspiracions, mitjançant la divulgació, la relació amb altres professionals implicats (mestres, treballadors socials...) i la complicitat d'entitats públiques i privades en els projectes.

Associació Catalana de l'Hemofilia

Barcelona (Barcelona) · Hemofília

Objectius

• L'Associació pretén oferir una atenció integral a cada una de les persones afectades d'una coagulopatia congènita i donar suport als familiars per poder aconseguir una integració social i una millor qualitat de vida.
    • Les finalitats de l'entitat, recollides en els seus Estatuts, són totes aquelles relacionades directament o indirectament amb l'hemofília i altres deficiències hereditàries de factors de coagulació, per a llur vigilància, control, formació, assessorament, informació, col·laboració, defensa, assistència i divulgació.
    Més informació

ASSOCIACIÓ PER A LA INCONTINÈNCIA ANAL (ASIA)

Girona (Girona) · Incontinència anal

Objectius

• Jornada d'ajuda al pacient.
    • Jornades per a l'atenció primària, per donar a conèixer aquesta patologia, la incontinència fecal.
    • Donar a conèixer als infants de les diverses escoles de l'existència d'aquesta patologia i crear consciència d'aquesta.
    • Impartir formació a les empreses per donar a conèixer de l'existència de la patologia i els possibles efectes que se'n deriven en els treballadors que ho pateixen.

Associació Barcelonesa de Laringectomitzats

Barcelona (Barcelona) · Laringectomies

Objectius

• Ensenyar a parlar exofàgicament al laringectomitzat.
    • Visitar als hospitals, als operats de fa poc.
    • Dur a terme rehabilitació a la vida normalitzada com abans de l'operació.
    • Fer sortides arreu de Catalunya aproximadament cada dos mesos amb familiars i operats.

Associació Fontilles

Valencia (Valencia) · Lepra

Objectius

• Treballar pel dret a la salut.
    • Lluitar contra l'exclusió social que pateixen les persones malaltes i discapacitades.
    • Atendre especialment les persones afectades per la lepra i altres malalties lligades a la pobresa.

Fundació Step by Step

Barcelona (Barcelona) · Lesions Medul.lars

Objectius

• Oferir a les persones amb lesió medul·lar un mètode de tractament que els permeti tirar endavant en el seu procés de recuperació i, per tant, millorar la seva qualitat de vida.
    • Demostrar la compatibilitat d'aquest tipus de tractament en relació amb altres tractaments convencionals que es puguin estar portant a terme, en hospitals o centres de referència per millorar la seva eficàcia i aprofitar-ne les sinergies.
    • Continuar amb el procés de rehabilitació una vegada finalitzat el primer estadi de recuperació.
    • Proporcionar al pacient un programa de tractament dirigit de forma continuada en el temps.
    Més informació

Associació Catalana de Lupus E.G.

Barcelona (Barcelona) · Lupus

Objectius

• Afavorir la divulgació social i el coneixement de la malaltia, proporcionant informació contrastada dels avanços científics sobre el diagnòstic i tractament de la malaltia.
    • Procurar que els malalts puguin tenir opció a totes les ajudes socials que se'ls suposa per estar afectats d'una malaltia crònica que pot provocar incapacitat física i psíquica.
    • Ser portaveu del col·lectiu de malalts davant l'Administració, per així reclamar les mesures assistencials adequades.
    • Oferir suport als malalts, les seves famílies i membres del seu entorn.
    Més informació

Celíacs de Catalunya (SMAP)

Barcelona (Barcelona) · Malaltia Celíaca

Objectius

• Normalització de la vida del celíac.
    • Reglamentació de menús a les escoles.
    • Divulgació de la malaltia en tots els àmbits.
    • La cerca d'un ràpid diagnòstic per tal de minvar els seus efectes.
    • Major implicació de la indústria alimentària.
    • Ajuts econòmics.
    Més informació

Associació de Malalts de Crohn i Colitis Ulcerosa (ACCU-Catalunya)

Barcelona (Barcelona) · Malaltia de Crohn

Objectius

• L'assistència i la informació als malalts.
    • El foment de la investigació dels problemes que plantegen les malalties inflamatòries intestinals en els aspectes mèdics assistencials i socioeconòmics.
    • La divulgació sanitària popular per donar a conèixer l'existència d'aquestes malalties i les possibles solucions terapèutiques, com també els diferents aspectes socials i jurídics.
    • La col·laboració amb totes aquelles persones i entitats públiques i privades, les activitats de les quals puguin conduir a la consecució de les finalitats de l'Associació.

Associació Discapacitat Visual Catalunya: B1+B2+B3

Barcelona (Barcelona) · Malalties de la Visió

Objectius

• Promoure la consciència individual i col·•lectiva en relació a les afeccions visuals.
    • Realitzar diferents tipus d'activitats encaminades a la protecció de les persones afectades per qualsevol impediment visual.
    • Instruir i informar els associats i la resta de la col•·lectivitat, sobre els problemes que plantegen les afeccions visuals.
    • Mantenir contactes per l'intercanvi d'idees i coneixements amb les agrupacions que tinguin una finalitat anàloga a la dels presents Estatuts.
    • Fomentar entre els membres de l'associació un esperit de cordialitat i ajuda mútua.
    • Realitzar tota mena d'activitats socioculturals.
    • Crear i prestar tots aquells serveis, que puguem dur a terme, sol•·licitats pels nostres associats.

ONCE Catalunya

Barcelona (Barcelona) · Malalties de la Visió

Objectius

• L'objectiu de l'ONCE és facilitar i donar suport, a través de diferents serveis socials especialitzats, l'autonomia personal i la plena integració social i laboral de les persones amb ceguesa i deficiència visual.
    Més informació

Associació Alt Empordanesa de Prevenció i Ajudes de les Malalties del cor (CORFI).

Figueres (Girona) · Malalties del Cor

Objectius

• Prevenir les malalties del cor.
    • Ajudar els malalts del cor i els seus familiars a portar la malaltia.
    Més informació

Associació de Cardiopaties Congènites (AACIC)

Fornells De La Selva (Girona) · Malalties del Cor

Objectius

• Informar, difondre i sensibilitzar la societat sobre les cardiopaties congènites.
    • Atendre de manera integral els afectats de cardiopaties congènites, les seves famílies i els professionals que hi tinguin relació al llarg de les diferents etapes evolutives.
    • Potenciar i impulsar iniciatives d'investigació sobre les cardiopaties congènites.
    • Potenciar i impulsar projectes i serveis d'integració dels afectats de cardiopaties congènites en els diferents àmbits de la societat (educatiu, laboral, lúdic...).
    • Vetllar per aconseguir que la Carta Europea sobre els drets del nen hospitalitzat sigui una realitat efectiva.
    • Formar i fomentar el voluntariat com a forma de col·laboració.